Vart tog helgen vägen?

Den bara flöööög iväg, men har ändå hunnit med lite grejer :)

Men jag har då hunnit med detta:

Fredag:
Va ledig insåg jag, åkte iväg på möte på Arbetsförmedlingen, fick en ny snubbe där som verkar riktigt bra faktiskt :)
Jag o Madde bestämde oss för att åka på dans när vi tog in grabbarna så hem och fixa iordning sig och iväg :) Kul hade vi :) Får bli fler danser framöver :)

Lördag:
Åkte med Madde och hälsade på Jubbis :) Kul att se ett nytt stall, lite andra hästar osv. Träffade på en fjording som va FET! Napping han är faan smal och tokigt vältränad om man jämnför med den! Helvete vilken kula! haha.
Sen åkte vi hem, åt middag i Bräcke på grillen. Tog en sväng förbi mig och tog med film som vi sen tittade på nerbäddade i sängen :)

Söndag, idag:
Va ut och mockade, släppte ut grabbarna och sen tog vi oss en ridtur, fick följe med Tina, syster och Hilja, fem ryttare och sex hästar. Lillgrabben fick följa med på den jobbigaste ridturen han någonsin hade varit ut på ;)
Vi försökte rida upp en stig vi har meeen när till o med stortravarn vänder av sig själv är de faan jobbigt! Själv satt man och drog fötterna i snön ju ;) En annan har ju inte en så stor häst ;) haha. Grabben va toook svettig när vi kom hem :D Bra träning för honom :)

Nej de va nog allt för nu, känner att jag har lite lite tid över för bloggen. Ska lägga mig tidigt idag för en annan ska upp halv fyra-fyra nån gång imorgon bitti.

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0