Long time again..

Jaa de blir väl så när man har fullt upp med allt.. Har nu haft tre veckors praktik på Bergegården i Stugun, har varit på demensavdelningen så jag ska få en bättre förståelse för dementa eller nått. Roligt har de iaf varit, härliga boenden och underbar personal :) Sen har jag ju även jobbat samtidigt så de har varit lite mkt..
Men idag har jag varit ledig gott folk! Den ni ;)
Så idag vart de att åka på sjukstugan för spriometri (astmakoll) allt såg bra ut, bättre än vad det har varit förut så jag får väl fortsätta med medicinen ändå :P Sen vart de att handla, åka hem där kusin väntade. Vi åt lite varma mackor och drog på Norrbro där de vart att stöka med vinterhagen, inte helt klart än för tackorna va där inne men på lördag hinner jag göra det sista :) Även allt inför vinterns natthage är klart, är bara att koppla på sladdarna på aggregatet och in i väggen sen så funkar allt :) Känns skönt att ha allt klart inför vintern för den verkar komma tidigare än vad jag har hoppats på.. Även en promenad i skogen med kusins vovvar hann vi med för den delen ;)
Imorgon blir de intro ute på avdelningen på Bergegården, spännande men jobbigt kommer de att bli, lära känna 16 pers om inte mer på en dag! Har ju "bara" tolv timmar på mig :P Sen i helgen blir de till att jobba igen, natten mellan lördag och söndag. :) Så ser mina framtidsplaner ut :)

Nej de va allt för nu, räkningarna betalda, z:a kollad, fröken ljuger iaf, hon har inte alls skickat nått.. Jaja..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0