Long time no seen...

Jag vet jag är faan sämst på att blogga men mitt liv består utav att jobba och sova för tillfället.. Jag vet jag är ung, de är då man ska jobba som ett as men inte på de här viset.. Chefen bryr sig inte i att man jobbar för mkt, tur för dom att jag itne har gått med i facket än.. Har nu jobbat åtta dar på raken, man får jobba sex som högst och måste va ledig runt två dagar! Är nu ledig två dagar, skööönt må jag säga men nu i helgen blir de jobba dygnet runt.. Går på halv åtta på lördag morgon, går av ett, går sen på igen tio på kvällen och går av sju på söndag morgon och går sen på igen klockan ett till nio på söndag kväll.. Hur faaan ska jag ta mig upp och ta mig till stugun på måndag morgon? De är nått jag inte fattar just nu. Meeen man är ju ung! Då ska man orka.. Eller nått.

Annars så har jag varit häst och hundvakt ett par dagar. Napping har bytt hage och fått ännu fler tackor att umgås med i den stora hagen och bäst av allt är ju att de finns hö där ;) Dock verkar han inte vara en tok ätare, konstig fjording de där. Men skönt för matte som är rädd för fång och övervikt ;)

Mer då? Joo min nya sele är för liten! Den jag har fixat upp är för stor! Och min nya vagn är i de kortaste laget.. Suck!

Annars då? Joo inflammation i knät och tok ont i axeln.. Sjukgymnastik framöver och in på röntgen senare i vinter.

Mer då? Allt är ju inte negativt, Ellen har hjälpt mig och börjat fått nån ordning på mina rum, de är bara liiiiite saker som fortfarande ligger framme. Men de kommer ;)
Har idag hjälp P&M med en hästannons, druckit massor av kaffe och surrat. :)
Sitter nu hos Fia och har beställt fläktknapp till bilen, hoppas hoppas hoppas på att de är den som är felande annars blir jag tokig! Kall bil är inte skönt vill jag lova..

Men ett foto ska jag faktiskt bjuda på de va länge sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0