Åter en tid sen..

Jag vet jag är faan segast på att skriva i den här stackars bloggen.. Kan ju också va för att jag inte har nått internet hemma som fungerar utan åker till Fia och nördar med henne för att kunna kolla mejlen och betala räkningarna ;)

Är nu hemma hos henne igen, sitter och lägger upp annons på blocket angående gamla köket, panna osv. Har även skrivit mitt första arbete i hälsogrejset. Får se vad dom tycker om det. Vet ju itne riktigt vad man ska skriva i det utan de får bli som de blir. Får ju tillbaka de annars om dom inte tycker om de ;)

Annonsen gick ju inte så bra att lägga in meeeen de gör man en annan dag :P
Imorgon kanske? :P

Annars rullar väl livet på, jobbar, stökar, myser med Napping, fyllechaffis var man i helgen också. Drog till Borgvattnet på Älgtjoa! :) Ganska trevligt, dansade en hel del och hade riktigt roligt :)

Nej de va allt för nu, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0