Bloggtorka...

Jajjemen, jag vet inte vad jag ska blogga om egentligen längre..
Har ju inte allt för mkt som händer i mitt liv och de som verkligen händer har jag nog ingen större lust att blogga om, vet inte ens själv vad ja tänker så dumt att dela med sig av det och sen får en massa folk att surra, no thank you.

Men som sagt funderingarna är många, skolstarten närmar sig, sista natten på schemat.

Känns skönt att skolan ska börja faktiskt men sjukt att de är sista terminen, vad gör man sen? Plugga vidare? Ta ett brejt och bara jobba? De är en av mina funderingar, den kan jag dela med mig av. Funderar på att läsa vidare men de kan va smart att ta en paus och jobba iaf ett år till innan man försöker sig på en tre årig kurs eller va tycker ni? Plus att lite arbetserfarenhet kan va bra om jag ska plugga vidare.

Och sista natten är inatt på shcemat, kanske får man fortsatt kanske inte... Känns jobbigt att behöva svara på förfrågningar framöver om de blir så... Är ju bortskämd med schema faktiskt. Och har fakiskt ingen större lust att jobba dan heller.. Eller joo på hemtjänsten de är skönt, eller på trean. Tvåan funkar också men ettan vill jag inte jobba dan på.. inte längre... för jävla tung avdelning, en chef som inte förstår att dom går på knäna vissa dagar.. Nääe flytta vore kanske de bästa? Flytta ifrån allt negativt samtidigt som jag tycker så otroligt mkt om mina arbetskamrater, de är ju dom som gör att man har glädjen att jobba till viss del..

Men nu har jag nog gjort Simon nöjd ;) SKrivit ett helt inlägg :P

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Simon

Ett nytt inlägg :O Bra jobbat!

2011-08-30 @ 20:13:44
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0