Promenad teatern

Årets promenadteater på VästerÖvsjö :)



Våra skjutsar




Våran traktorchaufför ;)



Födelsedagsbarnet som är ute på sin födelsedagspresent.



Flickorna plockar blommor efter vägen.




Moppedisten



Någon som är brydd över skjutsarna? ;)




En som fiskar.




Trollet som jag missade uppe på kullen!




Näcken




Näcken




Älvorna




Älvorna




Våran vägvisare




En man med tandvärk vid "värkträdet"







På fäbodvallen







Henry Kälarne




Nymodigheter på fäboden, mp3!




Amerika besök










Gumma som ska kolla vem som har gjort att de har sinat i ljuvrerna hos korna.







Fiskenäts fixare.













Skogsrå







Tomas blir bergtagen




Flickorna ska på dans







Maggan har ingen hörsel på ena örat, koskit i örat ska hjälpa för de säger Skalsjö Maja. ;)

























Brudarna.




Raggarna kommer




Raggarna försöker att få med sig brudarna på Stromboli på dans.







Per-Nirsa




Skönsång i skogen




Per-Nirsa har ångest.




Sista bilden skulle egentligen va på min far, för de va han som avslutade det hela men har ingen bild ifrån spelet så de fick bli en bild jag har tagit i våran älskade skog.

Min sista kommentar om detta spel är att de va underbart bra! Historia på ett bra sätt, jag skulle tro att de är mkt enklare att förstå en del av skämten när man är härifrån, Henry Kälarne är ju ganska känd men hur många känner till Johannahåle? Måste säga att Markus K är underbart bra på att göra teatrar, underbart folk som spelar och god mat väntade på oss :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0