Tiden bara flyger fram..

Jaa som vanligt i min lilla värld, hur de går till har jag ännu inte förstått ;)

Förra helgen vart de iaf Selånger marknaden med Lillan, Helene, Emil, Micka och Simon. :) Tyvärr började de regna och smart som man är har man foppisar på sig! Jaja vattnet som chippade in chippade ju ut lika fort iaf ;)
Köpte en handväska, nya örhängen, en klocka man har runt halsen och lite underkläder iaf, hann även med att äta kolbullar :) MUMS! :)
Vart sen iväg och käka pizza, försöka torka lite grann innan de va dags att dra iväg till Birsta, där inhandlades det ett par svarta brallor och en STOR latte! Ska man va igång behöver man koffein, sen in på Ikea, lite ljus eller jaa en hel del och ngr galgar. Alltid bra att ha i min växande garderob, konstigt de där, jag har massor med kläder men när de väl kommer till kritan har jag inga?! Ngn som har samma problem som mig tro? ;)

Vart filmtittning sen på kvällen, Red ridinghood, lätt värd att se :)

Veckan sen har innehållit jobb, åkte upp till Övik i onsdags där jag är fortfarande. Far väl hem på söndag då jag går på nästa jobbarnatt.

Har även fått schema för höst terminen, ska plugga tre dar i veckan vissa veckor!!!!! IDIOTISK!!! Och timmarna är ungefär två timmar långa vissa dar, suck. Jaja, bara att bita i de sura äpplet och hoppas på de bästa ;)

Men nu fick nu iaf en liten uppdatering och jag har insett att ja klarar av att skriva med min nya stödskena för handleden också ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0