Ännu en helg har passerat oss...

Jaa andra advent var igår, alltså vart tar tiden vägen egentligen?

Helgen har varit lugn, jobbade morgon fredag, sen kom Micke hit :) Tog det bara lugnt, vilket är otroligt skönt må ja säga..
Lördagen jobbade jag till halv ett, drog ner på Flatmos där M mötte upp mig, köpte gardiner och lite tråd, alltid bra att ha till nya hemmet. Sen vart de lugna gatan hemma, slog in lite julklappar, stökade på. Åt middag och drog sen ner på byn till Lillan där de vart efterrätt :D Cheesekake av nåe slag :) God var den iaf och så klart kortspelande i vanlig ordning. En mys lördag vart de riktigt!
Söndagen tog vi de lugnt, var på julmarknaden i Västanede, var på tok för lite knallar må jag säga.. Tycker om när de är alldeles fullt jaa ju. Menmen. Lite glögg fick man ju i sig ;) Sen så slog vi in lite mer julklappar, fikade än en gång hos Lillan. Surrade hemma och sen var de dags för M att åka.

Idag måndag har de varit skola, Socialpsykiatri, sista träffen. Känns skönt att även va klar med den kursen :)
Va iväg till MASen sen och fick info sitter nu med grejerna och tittar och kliar mig i huvudet och funderar på att skjuta på uppgiften ännu en dag :-S

Nääe dags att ta sig i kragen eller?

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0