En helt vanligt ledig dag med Lillan :)

Den börjades med frukost på Brödbiten :) Sen vart de att panta, handla, tanka och åka hem.

Väl hemma drog vi ner på Norrbro, hämtade mina sista saker där, myste med hästarna och fåren.

Hemma igen tog vi och fikade lite julkrus :D *smaskens*
Sen tog vi och satt oss ner vid datorn, gjorde en powerpoint presentation till mitt sista skolarbete, så vet ni vad, nu är jag helt jävla klar med skolan och jag tror inte jag får tillbaka några av de senaste arbetena och de vill att jag ska fylla på heller ;)

Osså vart de ju kortspelande för resten av eftermiddagen tills mor kom hem o de vart dags för middag.
Sen så drog vi ner på Kälarne, hälsade på Loulou på bibblan, lämnade av Lillan och spanade in hennes fina utomhusbelysning :)
Efter de vart de kalasfika hos kusin :)

Och väl hemma igen Bonde söker fru och nu då? Nu sitter man här, funderar på hur fasiken man ska hålla sig vaken inatt :O

Jaja, de blir ett annat problem. ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0