Två veckor kvar ungefär...

Ja av skolan! Helt jävla sjukt faktiskt, har varit på skolan idag, lyssnat på vårdprevention, hade faktiskt kunnat läst mig till de i materialet som vi fick så jag va lite besviken.
Sen vart de prov i sjukvård om diabetes osv. Vi msåte iaf ha fått godkännt! Känns som så ;)

Och väl här hemma har jag gjort ifrån mig två skolarbeten! CHECK!! Måtte de bara bli godkända, håll tummarna för mig!

Så av skolan är de nu kvar två stora individuella uppgifter, två små delar av individuella och sammanställning av grupp uppgift och redovisning på skolan! Fy faan säger jag bara vad tiden går fort. Är glad att jag har jobbat ifrån mig så mkt arbeten tidigare..

Annars så har jag fått lånat några flyttlådor av Karro :) De tackar man för :) Micke får hjälpa mig att packa i helgen och slå in de sista julklapparna ;) Moahahaa. Känns skönt att allt sånt är klart, bara att pusta ut sen!

Första december, alltså kan ni fatta? Jag tycker att de är helt ofattbart.. Vart är snön egnetligen? Regn regn regn kommer ju bara nu.

Fick även veta tidigare i veckan att jag är lasad och har förtur till 70% arn som kommer ut i Januari, tack för den! Och tack och adjö! Kändes sjukt jävla irriterande just då men nu känns de ganska skönt, lång näsa på er som trodde jag skulle jobba kvar med min fina titel UNDERSKÖTERSKA som hade sett såååå bra ut i era papper. Moahaha. Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;)

Näääe vad säger ni? Försöka ta mig igenom ännu en uppgift kanske?
Mm vore bra..

På återläsning! Kom med lite hejjarop så jag blir pepp till de sista pluggandet nu ;)

Kommentarer
Postat av: MIcke

2v... sen kan du säga tack å adjö till skolan å skoluppgifterna ;-) bara å plugga på så vi kan fira din examen sen :-)

2011-12-01 @ 19:05:39
Postat av: Becca

Håller tummarna och HEJA HEJA HEJA!!!! Du kommer fixa de där galant! :)

2011-12-02 @ 07:31:27
Postat av: Karro

Heja oss heja oss,de här klarar vi:) Go Bettan go:)

2011-12-02 @ 22:14:52
Postat av: Em

Klart du kommer få godkänt :)

2011-12-05 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0