God Jul och Gott Nytt År!

Jajjemen julen är över och nyår har varit och fröken Norberg har inte lyckats gjort ett enda blogginlägg som vanligt ;)

Julen firades mest på jobbet, delad tur julafton, fick dock den bästa julklappen någonsin, hästarna va inne när jag slutade halv tio på kvällen så de var bara att sätta sig i soffan och dricka irish coffee och öppna julklappar :)

Juldagen jobbade man först sen vart det Håsjö som vanligt,  chaufför för jaa hur många år har det varit? Noo clue, men kul hade vi :)

Annandan jobbade jag också och sen vart det ganska lugnt firande hemma :)

Sen va de en rejäl vecka med jobb innan det vart torsdag, gick av natten sju på morgonen och efter några timmars sömn var man igång igen. Vart pub på kvällen, roligt som bara den, försökte dricka bort min tandvärk, vilket inte funkade.. Har haft tandvärk i flera dagar nu så man börjar ju bli less..

Fredag - Nyårsafton, tog en rejäl sovmorgon. JL kollade på bilen på förmiddan, fortfarande ingen riktigt fungerande värme i henne.. Nya tag en annan dag. Sen vart de hem och äta god middag med familjen och morbror, sen ner till hästarna, morbror hade skickat med lite lössnus åt Napping så han firade också nyår! ;) Sen vart man kvar på Norrbro, drack gott och hade en trevlig kväll :) Dock satt tandvärken kvar som en igel..

Lördag - Nyårsdagen (idag enligt mig) Tog ännu en sovmorgon, försökte få bort tandvärkshelvetet med tabletter, funkar inte heller! Det intressanta är att jag har fått porröst lika Bonnie Tyler.. Hur faan de nu har gått till jaja.
Kvällen har man varit på hotellet på "Salong Söderbärgz" riktigt roligt och otroligt god mat :) Jag hoppas att ni alla läsare har beställt biljetter dit för de är verkligen värt det :) :D

Nej nu skiter jag nog i de här, ska försöka sova bort min porröst och tandvärk, nya tag imorgon :) Första storhelgen som jag faktiskt är ledig, känns otroligt skönt om jag ska va ärlig :)

Over and out! Hoppas ni har haft en bra jul och en bra början på det nya året :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju bara haft körkort i tre år, så speciellt svårt kan det ju inte vara att veta hur många år du vart chaufför ;)

2011-01-03 @ 16:14:52
Postat av: Lillan

Mäh det står inte att det var jag som skrev kommentaren fast jag skrev lillan :o

2011-01-21 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0