Jag är ett frågetecken..

Jajjemen, Sara hjälpte mig häromdagen med att göra om min blogg, vart tok bra, syns när man tittar på "förhandsgranska" meeeeen inte när man går in på bloggen.. de  är ju flera jävla dagar sen va gjorde de där.. Aaaarg! Ska man verkligen behöva byta blogg för att saker och ting ska funka eller?

Annars så har min vecka sett ut såhär:

Måndag: Jobb 7.00 - 17.00 Hemtjänsten, vi va en kort men hann ändå med allt bestyr :D Riktigt bra av oss må jag ju säga.
Tisdag: Jobb 7.00-17.00 Tallis.
Onsdag: Jobb 7.00-17.00 Tallis.
Torsdag: LEDIG! Beccs kom hit, kan lova att jag va snabb ur sängen när hon skrev att dom va i Stugun ;) haha. Vart fika när dom kom, kortspelande som vanligt ;) Sen drog vi över till Fia, spelade Mariokart i några timmar och fikade även där ;) Sen hem, käka middag, lite mer kortspel och sen drog dom hem till stan, tog med sig syster också.
En otroligt härlig dag med bara en massa skratt och ätande ;)
Fredag: 7.00-16.30 Tallis.
Lördag: 7.00-13-00, 15.00-21.00 Tallis.
Söndag: SOVMORGON! Sov till ett ungefär. :) 15.30-21.30 Tallis, 01.00-07.00 Hemtjänsten/Natten. Snacka om jobbar vecka, vad har du gjort för roligt i veckan och helgen då? Öööööh, jobbat? Kul, kul liv. Kul lön iaf.
Jobbade som sagt till sju imorse, åkte hem och kröp ner i sängen vid tjugo i åtta, sov fram till ett då väckarn ringde. Klev upp och ringde på HC för att förnya mina recept.. Insåg igår kväll att allt börjar ta slut.. Satt faan i tjugo minuter óch väntade på att få prata!!!! PLATS FEM I KÖN! Jooooo men visst serru. Skit ställe. Iaf när de var avklarat hämtade jag upp Fia, vi drog ner på Hammarn, tog ut medicin, handlade, köpte grej till pappas bil och åt en räkmacka på fiket! :D *Mums*! :)
Har sen ätit middag, tagit in hästarna, simmat. Faaan va skönt de va, snacka om stela axlar, känns mkt bättre nu vill jag lova, känner mig också tio kilo tyngre haha. Meeen man kommer somna lätt ikväll :)

Och appropå att somna, det är nog dags att krypa ner i sängen nu, skola imorgon plus tbc-test! Uff, Im going to die...
Så om ni inte hör nått framöver ifrån mig så är jag faktiskt död!

Tack och godnatt! :) På fredag kommer Sonja! :D Min och Nappings julklapp :D

Kommentarer
Postat av: Kusin L

Ett tips för att uppdateringar ska synas på sidan är att uppdatera den? Högerklicka på sidan och välj "uppdatera" eller tryck F5 när du har sidan framme? :)

2011-01-12 @ 11:20:34
URL: http://lindamadelene.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0