Trötta dagen..

Bestämde mig igår för att ta en ledig dag idag! Sovmorgon stod för dörren, första på över en vecka.. Tidiga mornar jämt ju, även när man ska på skolan, konstigt att man blir slut i skallen till slut? Njääe.

Vart väckt av att Björn va uppe och körde med traktorn, somnade dock om lika snabbt ;) Sen ringde chefen och undrade om jag va sjuk "näääe, jag har sovmorgon" svarade jag. Hon tyckte jag skulle jobba idag men de tyckte inte jag. Jag hade planerat att jag skulle göra annat.

Tog Kangoon ner på stolpen (el padre kom hem med den inatt), sen drog jag o kusin M iväg på Hammarn, köpte nya täckisar åt mig, lite grejer till Napping, lite stängselgrejs inför våren/sommaren (behövs dock en massa mer men varför köpa allt samtidigt?). Sen vart de fiket :D *Mums* Macka och en flaska MER. :) Sen iväg på Jensens där jag köpte en kofta för halva priset, bra kap enligt mig. Sen vart de ett par vinterskor till mig också på Stööks, nu kan ju inte pappa klaga på att jag inte har några varma skor iaf ;) Sen  Ica en sväng och hämta lite papper åt Lillan på AF.

Drog sen vidare på bibblan i Kälarne där Loulou letade fram två böcker till min kurs Människan socialt och kulturellt, det tackar man för, får slå upp dom sen ikväll och börja läsa.

Efter de har de inte blivit så mkt, kortspelande, va till moster och fick massage! Awsome! :D sen ut och åkt lite mer bil, tagit in hästarna, tagit in lite ved och nu ska det bli en dusch. Måste ju upp tidigt igen imorgon, jobbjobbjobb. SkojjSkojjSkojj. Iaf skoj när lönen kommer! :)

Har haft funderingar på att göra den här listan alla gör just nu, jag vet inte, jag skulle nog börja rannsaka mig själv för mkt tror jag.. Fundera är ju min grej, de är ju vad jag gör bäst meeeeen nu är de så mkt med allt, jag ska hinna med skolan, jobba som en idiot eftersom jag inte kan tacka nej osv. Dock verkar det som att en Ålandsresa är på gång! :) De vore nice, borta en vecka!

Jaja, duschen sa vi. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0