Ännu en tid med noll uppdateringar...

Jag vet, jag är sämst... :-S Jag har tänkt att jag ska sitta och fixa en massa inlägg med bilder från vintern, har underbara bilder från hästhagen, promenad med kusin o Mio osv. Men tiden räcker aldrig till.. Allt känns som att de handlar om jobb och sova för tillfället och ngn skoluppgift då och då. Mitt privatliv hänger på en skör tråd som de känns. Har aldrig tid att umgås med nära och kära känns det som..
Helgen som va va min första lediga helg på fem veckor! och de firades med en otroligt god middag med familjen och släkt/grannar :) och såklart öl, whiskey och grogg. Va allt annat än nykter när jag landade i sängen efter klockan tre. ;) De va länge sen man hade den känslan! :)
Söndagen firades ute i solen med skoter och fiske, fick en borre och ett napp men lika nöjd va jag för de ;) för det fanns massor av fika :D:D

Skolan rullar på på något vis, har snart gått en termin till och börjar få liite panik över alla uppgifter som börjar närma sig, jag ligger bara fem veckor innan men ändå, de känns som att de kommer bli så mkt inom en snar framtid och de känns som att jag inte hinner med med allt jobbande.. :-S

Har bestämt mig för att sluta ta på mig delade turer, dom förstör mitt liv helt och totalt! Se de går framåt med att tacka nej till jobb ;) jobbar nu som en idiot sen i måndags, ledig imorgon och jobbar hela helgen och sen rullar nästa vecka på i samma tecken..

Denna dag har iaf börjat bra, tog sovmorgon, en proteinbar och ett glas vatten vart frukost. Sen en promenad på några kilometer, sen hem igen och åt kyckling :) Den va så god att jag åt bara den inget till haha. Efter de en dusch och uppfräschning, betalat räkningar, ringt Sonja angående sadeln och Pernilla angående hovar. Ska nu plocka lite här hemma innan de blir dags att åka och jobba på hemtjänsten. Har även hunnit stoppat i mig en banan också, försöker äta åtta gånger om dagen för att mamma gör de ;) haha.

Men nu finns de inge mer tid för detta, tack o adjö! Tack för att ni fortfarande läser bloggen men ni får gärna klaga när de blir för långt emellan ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det är bara att titta in det ;)

2011-03-24 @ 17:14:57
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Kusin L

Ja, jag tycker att det är långt mellan uppdateringarna. Vi vill se bilderna! :)

2011-03-25 @ 08:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0