Modell för en dag nr 2

Här drog vi brudar iväg :) Helene va den som vart uppringd, Lillan, Micka och jag följde så klart med på en riktig tjejdag :)

Tänkte lägga upp bilderna person för person och sen osminkad till sminkad. Sedan kommer våra gruppbilder som vi åkte upp till Brännan och tog ;)



Helene





Micka





Lillan





Jag






Ulf var mer än villig att ta lite kort på oss brudar, som ni ser är vi ganska trötta efter en lång dag i stan. ;)





Avslutar väl med bilderna jag bestämde för att behålla från Modell för en dag.








Tyvärr vill inte mitt internet va med så dom sista bilderna kommer en annan dag ;)






Kommentarer
Postat av: Emmma

Gud va fina bilder :)

2011-04-16 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0