Tiden som har flytt

Jaa två veckors uppdatering kanske? Borde bli bättre på att skriva men de är ju de att jag vill ha med bilder också... och idag ville inte mitt internet arbeta med mig som vanligt så de blir inga bilder idag. Får hälsa på Lillan och lägga upp lite ;)

Förra helgen såg iaf ut så här:

Fredag: Jobba natten.

Lördag: Klev av natten, sov hos Lillan. Gjorde Kälarnedagen, packade ihop och drog in till Ösd. Crusing på kvällen, många fina bilar :) Lite kallt bara.

Söndag: Koutsläpp med Lillan och Micka! :D De va skoj, tänkte som lägga upp bilder på det meeeeen internet vill ju inte...

Veckan som gick efter de va de skola, skolarbeten, nattjobb. Just jaa, två besök på fiket på Hammarn också ;)

Fredag: Jobbade natten. Handlade med el padre på Hammarn, frukost på fiket och köpte hem pizza till middag :D Mums!

Lördag: Gick av natten, klev upp på tok förtidigt... Va till Hällesjö och tittade på blommor, vart inte imponerad kan jag berätta.
Åkte på crusing i Sollefteå. Riktigt kallt men väldigt trevligt :) Måååånga fina bilar :)

Söndag: Sov lääänge, på tok för länge nästan ;)

Dop på Erik, GLÖMDE kameran... Så jävla dåligt...
Sen massor av kakor och tårtor! :) Vart riktigt glad, har varit sugen på att göra morotskaka med frosting på och de hade dom :)
Plus att jag tror att de va Lillemor som hade bakat falsk potatisbakelse! Och perfekta bitar :) Så nu blir de inga mer kakor och grejer på ett tag, eller hur va de där? ;)

Sen drog jag och syster till farmor och farfar och grattade farmor på morsdan, vart väldans glad för gardinerna och sen fick dom sitta ner och gå igenom foton med oss. De minskar! Sakta men säkert, snart gjort ut ett album dessutom!

Idag så klev jag upp vid nio, träffade på bonden som va här och tog vårat spån ;)
Har sen försökt att lägga upp bilder, vilket inte har gått bra.. Gav upp de, försöker mig på att göra sista individuella skolarbetet, vilket går allt annat än bra...
Och har gjort iordning middan så de bara är att värma på innan de är dags att dra iväg och jobba.

Känner mig allt annat än pepp idag, vet inte vad de är för fel! Har haft en underbar helg med underbara människor och idag känns allt helt värdelöst.. Skulle helst av allt krypa ner under täcket igen, mår dessutom illa.. Måste va för mkt funderingar.. Kanske borde lätta på locket till skattkistan och dela med mig av dom? Antagligen kommer de aldrig att hända. En vacker dag kommer jag sjunka till botten med den meeen den dagen den sorgen, eller vad säger ni?

Nej nu skiner solen, kanske man skulle ha satt sig ute och gjort ingenting? Mhm, lät som en bra idé. Ta på sig en kofta kanske så man inte fryser i blåsten också. Jupp, låter som en bra idé.

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0