Tjejhelg i Ösd!



En bild på oss efter dansen igår :)

Drog in till Ösd i fredags eftermiddag/kväll, hämtade en madrass och mötte upp Beccs på Konsum på Frösön. Vi handlade, surrade och stökade på. Åkte sen hem till henne, började på allt de goda, tittade på "Så som i himmelen" och Bonde söker fru innan de va dags att ta kärran ner på busstorget och hämta Sofia! :D
Svängde in på Max eftersom hon va hungrig, vart sittandes där i flera timmar och bara surra! Förstår såhär efteråt varför killen i kassan gav mig två sockerrör till kaffet... De va faan odrickbart utan haha.
Sen vart de hem till Frösön, sitta och surra till runt tre på natten!

Gårdagen började med frukost, sen ner på Lillänge, shoppade ett par byxor och ett par skor :D jaa åsså in på coop och systemet ;)
Vart sen mys i lägenheten med en massa surr, gjorde middag, TACOS! Gott :D vin till de och sen duschning och fixning. Frida och hennes syster kom förbi och då vart de efterrätt :D
Sen iväg på Aspås på dans! Tok länge sen jag va iväg sist kände jag, hade totalt fel skor meeen jag hade skoj! Utedass, varmkorv och dåligt kokt kaffe ;) Kan lova att sängen va skön när vi kom hem vid tre på natten.
Idag vart de frulle, även en massa morötter doppade i dipp, sen packa, surra lite mer. Skjutsa ner Sofia till bussen, tanka, skjutsade iväg madrassen, Tages och köpa tårta och lite biskvier och hem med Beccs och sen hemresa.
Lämnade spöregnet och kom hem till lite mer regn.. Dock regnar de inte lika hårt här men ändå. Trist enligt mig.

Har sen ätit middag, surrat med familjen, packat upp en del, varit och myst med hästarna, tittat lite på tv och försöker nu läsa tråk häftet till skolan.. Ska va inne på tisdag... Suck. Jajja, de ordnar sig. De brukar göra de. Så länge inte funderingarna och tankarna svävar ut för mkt. ;)

Sista dagen på praktiken imorgon och sen är jag klar med de. Skola på tisdag och sista sjukskrivningsdagen på onsdag. Vart tar tiden vägen?

Nej de va nog allt för denna gång, se en bild fick jag till och med med :D

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0