Åter igen har tankeverksamheten stannat av.

Jaa eller nått sånt iaf. Har funderat på att blogga, men kände inte för det i helgen. Hade så mkt annat i skallen då.

Sundsvall i lördags gjorde att de vart ännu snurrigare uppe i skallen. Tittat på garderober och byråer. Kommit på en ny lösning till huset så att man inte stänger in värmen med alla möbler.
Tittade på badrumsskåp och känner mig inte nå smartare efter de.. De finns massor, dom på ikea som vi har tittat på utgår snart och jag vill hitta dom perfekta, om de nu finns några perfekta badrumsskåp, mig det betvivlar. NÅGON är kanske för gnällig eller? jaa jag om ni har missat de, de ska va mkt skåp för pengarna. Djupa helst med bra hyllor, är ju enda stället man kan ha nå prylar på i badrummena så vad göra? Borde köpa såna med lampor i dessutom behöver man inte jävlas med belysning heller. Hatar att titta på badrumsbelysning, de är allt annat än snygga lampor enligt mig. Jaa ni ser ju gnäll kärrningen va igång och dom som såg någorlunda ut va ju såklart svindyra! Suck.
Annars var de en trevlig dag med godmat och tack o lov körde M hem. Jag va tok trött haha.

På söndagen så stökade vi på här hemma, gick igenom lite gardiner, funderade. La ner en kabel, jag skrev lite på ett arbete medans pappa o M skruvade med min bil :D Ibland är mina grabbar bäst! :)

Måndag då drog man in till stora staden, till lägenheten med grejerna, ner på Törners, kaffe och inköp av tårtor. Sen iväg på MICA för ett besök med klasserna för att se vad dom gör där. Roligt att titta på upplevelserummena, gott fika men jaa jag har svårt att sitta still och lyssna. Bara att inse.
Sen vart de upp på praktiken en sväng, skrev handledar papprena och bjöd på tårta. De va sista dan jag kunde va med Bitte min handledare eftersom hon sen skulle iväg på kurs i Umeå.
Senså hämtade K mig, vi drog på Maxi o shoppade. Efter de drog jag igång lite matlagning, Tortellini! Mums!
Efter de vart de film och tv för hela slanten.

Tisdag/igår hade jag praktik med Kattis först, en lättsam dag med lättsamma människor. Tog hejdå av min favorit tant som för övrigt har adopterat mig <3 Sötnos! :) Skulle lätt ha tok lipat själv men försökte göra mitt bästa i att trösta henne.
Tog farväl av mitt team där borta, mina vårdtagare och drog ner på stan för en undersökning på lassa. De gick bra enligt mig iaf, hade bävat för den innan så men de va en baggis. Att ha magkatarr är mkt värre än de där! Fick gå därifrån vilket måste betyda att de inte va nån fara. Kommer väl nå papper hem hoppas den här veckan så hela klumpen släpper.
Sen vart de att kika i affärer, tittade på dukar, gardiner, lampor och såna där mattor man har under granen, funderar på att brodera en själv men har som inte hittat nån jag tycker om innan. Men nu kanske de finns en som passar fröken. Ska fundera en stund på de ;)
Drog sen till lägenheten, tog mitt pick o pack, åkte på volvo o handlade lite saker till bilen. Tankade och köpte med mig pizza hem till mor o mig :D
Vart en massa kortspel, tittande på Ellos på gardiner, har hittat till två rum! Check! och billigt dessutom! :D
Sen så tvn innan de va dags att sova.

Idag onsdag ska jag nog ner på byn för en titt på Flatmos, sen på Hammarn för ombesiktning av pärlan och vidare till moster för att få massage, vilket kommer att va välbehövligt! Och ikväll är de Bonde söker fru och Greys, ska kika vidare på lite lampor på nätet men annars så är de inte så mkt mer planerat.

Jag vet jag är en planerare vilket jag dessutom trivs med! Jag tycker om spontana saker också de är inte så men planering är min grej.

Men jag kanske ska svara på kommentarerna btw. Kul att de kommenteras, blir roligare att blogga om man får respons på de man skriver. :)

Emil: Nejjnejj, dom kör en massa olika saker ;)

Becca: jaa fast de tar sig! :D Och snart är de dags för er att besöka oss ;)

Sofia: Jag vet att de heter så men lättare att dra ihop alla orden till ordbajs istället ;)


Nu tror jag bannemig att tvättmaskinen är klar! På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Låter härligt, de är så roligt att titta på saker till hemmet, även om man inte har råd. Imorgon får jag lite cash och då ska vi på Ikea en sväng o köpa lite smått o gott. :) Åh, jag längtar till vi kan hälsa på!

2011-11-09 @ 11:59:54
Postat av: Em

Vart ska du ta vägen bettan? :) Kram

2011-11-10 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0