Pre - pro operativt...

Jaa jag pluggar inte alls... Har gett upp den uppgiften just nu, tar den en annan dag. Varför göra dom svåra när man kan göra dom lätta först? ;)

Känns dock inte som att de blir nå mindre med uppgifter... Gjorde en igår och en idag. De tar tid dessutom, få allt att låta som att jag har skrivit, reflerktera över de hela själv för att få bättre betyg osv. Suck.

Okej de kan ju också vara för att tankarna flyger till en annan plats, ett annat liv. Fast paniken kommer, tredje november, 16december är sista skoldagen.. Julbord med åkeriet den 18:onde. Julhelgen och sen då? Jo jag flyttar.

Framtiden är oviss just nu, drömmer om ett dröm hem, de tar tid men de ska det bli i slutändan. Får hoppas man hittar ett jobb man trivs med och spela roll om man får va timvikarie från början, har chansen att hoppa in och köra lastbil emellanåt också för att dryga ut kassan. Är otroligt glad över min sparmani mina sparpengar kommer att bli nödvändiga framöver.

Börjar kännas tungt att gå och ha praktik, jag tycker de är tok trevligt att va där, jag trivs hur bra som helst med mina arbetskamrater och mina vårdtagare men känns som att man har slutat lära sig nu, att de är mättat. Dock blir de ett besök hos logopeden idag och de känns bra :) Något som avbryter de hela. Och vi ska vara på den gröna sidan idag så de blir skönt att lägga några andra patienter eftersom jag inte kan deras rutiner och de är lite skönt faktiskt. Vårdtagarna på rött kan man ju utantill nu, jag kan ju ta upp dom, ta dom på toan och lägga dom helt själv nu jaa alla förutom dom man måste va två på.

Nej de här inlägget vart nog långt. Kanske dags att fortsätta? Eller ta en paus, diska undan allt, plocka ihop allt som ska med hem imorgon, tänkte ta bilen upp på praktiken idag eftersom vi har kväll och jag inte får gå genom parken i mörkret för mina arbetskamrater ;) Och så tänkte jag bara sova när ja kommer hem. Packa in allt i bilen imorgon bitti och dra upp på praktiken och sen åka direkt hem. Låter som en skön plan! :)

Inga skolböcker följer med, blir så mkt annat som ska göras. Meka bil, Ikeabesök osv. Får inte glömma önskelistan!! ;)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Wiiiie visst är det roligt att till å greja o spana på prylar o drömma?? Synd man inte hade tokmassa pengar bara, samma stoppkloss här hos oss... Men men, nångång blir de ju klart, alltid bra att ha något att sträva och längta efter. :) Är så glad för din skull, ser fram emot att komma och hälsa på när ni börjat komma i ordning. :)

2011-11-04 @ 13:21:16
Postat av: Sofia

Tror du har missat att det faktiskt heter pre, per & POST-operativt ;)

2011-11-04 @ 18:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0