Två veckor utan bloggande...

Ja vad ska man säga om de då? Joo att de har varit fullt upp, jobbat, stökat, pluggat, packat, jaa allt de där.



Har som inte haft tid eller något internet som har funkat som de ska så bilderna är liiiite sena in men de får ni ta. Här är en underbar morgon innan snön kom :)




Här är en ännu äldre bild sen jag och Micke va ute och lekte med kamerorna där hemma.

Annars så har snön fallit, på första advent! :)

Jag och Lillan har hunnit med att julhandla, har bara lite små saker kvar och de vet jag ändå vad det ska va så de är lugna gatan :) Känns skönt att va klar med julklapparna en månad tidigt iaf, känns som att det är en grej som lättar från axlarna.

Annars har jag hunnit med att varit till Övik en helg, beställt soffa! Och de är klar samma vecka jag går ut skolan! CHECK!

Ljusparty i Vallsjön har också hunnits med :)

Och igår var man på två julmarknader, den på skolan på VästerÖvsjö först, den va dessutom bäst. Sen vart de Hammarn och jaa pizzan va väl bra ;) Tog inte den där julpizzan som Lillan tyckte att jag skulle göra ;)

Nej nu tror jag fröken Walter har dushat klart så vi kan dra ut på byn ;)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Fina bilder gumman! Vad blev det för soffa, hur ser den ut, vilken färg, varifrån? :)

2011-11-30 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0