Ledig dag!

Tänkte bara säga att de är underbart att va ledig en dag! Meeen de är man värd efter en helg med praktik tycker jag ;)

Söndagen så var det praktik, fick skjuts hem! Yeees, tur har man ibland. Annars så var praktikdagen bra, folket började komma tillbaka efter permissarna, vilket va skönt, fler att surra med ;) Fick även ge tre patienter Fragminsprutor! Rädd, skakis, svettades, kändes yrsligt men fasiken va jag klarade av de hela bra, dom är för snälla mina patienter som låter mig stöka på på de där viset.

Igår måndag var de praktik, var med arbetsterapeuten, var med på ett möte angående en patient, fick använda mig av de jag har lärt mig av arbetsterapeuterna vid morgonskötningen av en av patienterna! Check! Kändes otroligt bra, både för den och mig. Vi gick ut med ett leende på läpparna båda två ;)
Sen efter praktiken åkte jag hem till Övsjö! Stökade på där, umgicks med mor sov i min underbara säng.

Idag tisdag: Tog en ordentlig sovmorgon till nio ;) Sen matahundar, packa och drog in till stora staden. Drog ner på stan, gick till salongen Sara är på där hon färgade, slingade och klippte mig! :) Följde även med henne till tandis och en lunch på Törners! Underbart heter de. Sen iväg handla, hem till lägenheten käkat midda och pluggat. Gjort ifrån mig ALLA INDIVIDUELLA uppgifter i Geriatriken! Feeeeeeels sooooo fucking good!

Imorgon praktik!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0