Oj ännu en vecka...

Jaa som ni nog har sett så är jag sämst på att uppdatera.. Kanske för att de inte alltid blir som jag vill, utan som mitt internet vill. Inget alltså.
Eller så har man bara inte tid. De blir lite mkt ibland...

Veckan som har gått då:

Måndag: Skola. Vilket ämne, fråga mig inte ;) Annars in på Hc en snabbis, lite prover och lite annat stök.
Mio mys sen på kvällningen :)

Tisdag: Skola ännu en dag. Köpte medicin på apotek. Hem, sov. Åt, jobba natt.

Onsdag: Sov lite, stökade hemma, Hammarstrand med mor. Åkte och jobbade några timmar på kvällen.

Torsdag: Stökade ännu mera hemma, frågade ut Berit på HC om lite skoluppgifter och beställde tid.
Micke kom :)

Fredag: Vart hemskickad från skolan, in på Hc fick snusk äckel grejer att dricka. Hem till Micke o sov lite. Tillbaka på Hc, medicin utskrivet, lite prat. Remiss, CHECK! Hammarn, ta ut medicin, kollade på gardiner typ två sekunder.. Sen hem, Micke tog hand om mig ;) Sen när man hade piggnat på sig igen vart de tårtbak :)
God middag dessutom! :D

Lördag: Sollefteåmarknaden med vännerna o Micke just jaa syster också ;) Fick mig ett fint armband :D
Handlade lite gott och lite annat skoj :) Lunch i Solle på pizzeria :)
Sen hem, åt middag på hotellet. Efter de vart de att mysa ner sig framför tvn. Ganska så skönt om jag får säga mitt :)

Söndag: Min bil vart hel :D Annars en lugn dag. Linda kom förbi med två av valparna :D *valpmys* o M&M kom också :) Fulla huset med släkt ;) Micke åkte sen på kvällen, jag packade inför stora staden...

Måndag/idag: Åkte in till stan, köpt present, köpt grejer till bilen. Väckte syster, fixat hos henne. Va till hennes skola/min gamla och hälsa på. Va till min praktikplats :D Remonthagen/Solliden, kan bli en riktigt bra praktik iaf :) Får hålla tummarna för de, har skrivit upp alla koder så jag tar mig runt i den där byggnaden ;)

Sitter nu och kollar på tv, skriver på msn. Har storshoppat på ICA med syster och Sara. ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0