Resterande av veckan ;)

Resten av veckan har gått riktigt fort faktikst! De är ju som redan fredag!

Onsdag var de också praktik, träffade kuratorn på Remonthagen och diskuterade en uppgift jag har i rehab/hab fick otroliga svar och 45 minuter med henne är som 10 med någon annan! Fort gick tiden.
Annars så drog man ner på stan, käkade middag på kina resturang med Karro innan vi drog hem till våran lägenhet, kollade igenom lite uppgifter som vi ska göra, försökte hitta lite info tuill några och sen vart de ju Bonde söker fru och Greys ! :) Packade dessutom lite grejer innan de va dags att sova.

Torsdag: Praktik, gjorde inge direkt speciellt där, de vanliga. Va är man kung eller kung när tanterna vill adoptera en som barnbarn eller vaddå? ;) Mina farbröder har tjatat om när jag skulle åka upp till Övik hela dagen dessutom haha.
Efter apun drog jaa, dimma hela vägen mer eller mindre från Gålsjöskogen och upp till Gideå, värst sista kilometrarna!! Suck men jag tog mig fram iaf de är ju de viktiga.
Fick kladdkaka när ja kom fram :D Mums! Sen sängen, någon va lite trött, jaa Bettan ;) Hon pallar inte att kliva upp tidigt för många dagar i rad ;)

Idag fredag: har de inte hänt så mkt än, inväntar att klockan ska närma sig elva, då blir de att åka ner till Husum och hämta upp Micke för lunch där nere. Sen så mina kära vänner ska jag iväg på healing, ska bli spännande, den här tjejen är under utbildning så jag är en liten försökskanin kan man säga ;)
Sen så blir de hustittning! Håll tummarna!

På återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0