Första lastbilsturen sen sjukskrivningen började..

Ja jag har ju inte kunnat klättra så bra så igår va första turen på läääääänge och även idag vart de en tur i lastbilen :) Igår var kameran med så jag tänkte ladda upp lite bilder från då iaf.



De va lite dimma där vi va o lossade. Och längre in kom den.







De lastades av lådor mitt på skogen vid en tjärn :)



Ett dass fanns de där också ;)



Svanarna kom över oss också.



Micke lossar lådor



Jag lekte runt med kameran, hittade is, vatten o ännu mer dimma :)





Allt lossat & klart.

Annars då?
Joo pannacottan som är dagens efterrätt står i kylen :D Muuuums, gjorde även jordgubbssås igår till glassen då men gjorde mkt så de räcker till pannisarna idag :D

Även att de står grillat på schemat som middag gör mig super duper lycklig :)

Men de bästa av allt är att dimman är borta och solen skiner! De vände igår eftermiddag/kväll :D
Lööövly, behöver sol, värme, tina bort äckelsnööööö.

Har folket bytt däck än för den delen? Nu i helgen är sista datumena ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0