Mars-April helgen

Jaa helgen vart ju som delad, fredag o lördag vart i Mars och söndag i April ;)

I lördags kom Richard hit med sin fyrhjuling och vi drog ut på en tur för att se vad som finns att se häromkring Husum :)



Vi drog ut mot havet :)



Där låg det snö kvar.



Och is.





Den underbara solen var framme hela dagen :)



Fyrhjulingarna :)








Här stannade vi och fika :) Dock blåste de kallt men vi hittade lä vid fyrhjulingarna :)









Ett tak mitt ute i skogen ;)



Vi skulle upp där egentligen men vi fick vända då de va så dålig snö...

Väl hemma igen fick Micke åka iväg och va chaufför en snabbis, Richard satte ihop våran fina nya grill och jag ställde mig och skala potatis och morötter :)

De vart grillat till middag, helt jävla underbart! Jag bara älskar att äta grillat, helt sjukt galen i de :)

Sen vart de nördande av dataspel, AOE 3 tror jaa de va och glassätande! :D Mums!
Jag har blivit helt galen i glass sen jag slutade snusa.. De är riktigt sjukt om jag får säga de själv...

Richard sov över här och igår planerade grabbarna Safari rutten :)
De vart lite mer nördande då de tok snöade ute.. Jävla snö jag som hade börjat fått grönt på gräsmattan...

Sen på kvällen rev vi puzzlet vi hade framme och startade upp ett av de nya och åt glass :P

Idag är en dag som de inte händer så mkt just nu, jag har en tvättmaskin igång, nyss ätit lunch, har försökt fått tag på min gamla och nya chef utan resultat, men de kommer en ny dag imorgon om dom inte svarar idag. De är väl möten osv.

Jag ska även till sjukgymnasten, får se vad han säger om sjukskrivning, tillbaka till jobb osv. Längtar mig sjuk till att få börja jobba igen faktiskt, saknar de så otroligt..

På återläsning!




Kommentarer
Postat av: Becca

Vilka fina bilder, såg ut att ha varit en underbar dag! <3

2012-04-02 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0