Kylan kryper sig in i mig...

Sen i tisdags så fick jag tag på grejerna jag skulle ha till baket, tog en sväng ner o handlade lite, bla mat då, dessertskålar o ramarinskålar eller hur dom nu stavas.

Jag bakade de där jävla Superbrödet, som smakar KOKOS och inget annat... Trist bröd, inget jag rekommenderar, men jag har iaf testat skiten nu och de åker ur min recept bok iaf :P

Bakade även morotskaka, vilket vart riktigt bra enligt mig.

Igår jobbade jag så de vart lugnt från förmiddagen.

Idag har jag varit på affärn, apoteket, tagit in ved, städat, tagit fram kött, tvättat, eldat, gjort chokladbollar och hunnit äte lite därimellan. Men ändå känns de inte som att man har gjort nå vettigt..

Micke dyker väl upp om typ 2 timmar om man har tur så man får väl försöka fördriva tidens fram tills dess och göra lite middag, blir ett nytt recept idag :D

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0