I väntans tider..

Att sitta och vänta på ett telefonsamtal de är inget för mig, jag får inte för mig att göra något annat vettigt under tiden som de känns...
Har iaf försökt att ringa dit TVÅ gånger idag, första gången tryckte dom upptaget o andra svarade dom inte. Vill dom inte ha mig även fast mina betyg är tok fina (om jag får skryta) och tre års erfarenhet är inte heller de sämsta..
Jag vill verkligen hitta ett ställe jag trivs på och jag tror de här kan vara de faktiskt..

Jaja nog med de, tvättmaskinen och torktumlaren går för fulla muggar, eldar så de står härliga till och varit ut och försökt skotta snö två gånger idag... Faan de vräker ju bara ner mer! Suck. Snöblad till fyrhjulingen nästa! CHECK!
Här ska inte skottas ihjäl sig i onödan inte nej tack!

Igår bakade jag iaf bröd och gjorde Pannacotta med jordgubbar på :D Lite vettigt gör jag iaf om dagarna i väntans tider ;)

Har för övrigt tappat bort min kalender, hittar inte igen den... Har den säkert på ett super lätt ställe som jag antagligen inte har letat på ;)

Nej åter till puzzlet kanske? Vet inte varför jag försökte mig på detta puzzel, i tristessens tider eller? Jaja, de får väl ta nå veckor om så behövs för läggas skall de!

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0