Nu får Simon som han vill!

Jajjemen, han tyckte de allt för längesen jag bloggade och de är de väl, jag har inte hittat sladden till telefonen så de är väl mest därför. Vill som lägga upp lite bilder som jag har tagit med den också..

Men iaf så går de bra i Husum på sjukhemmet, trivs som fisken i vattnet, var ledig i fredags och jobbade sen hela helgen. Känns otroligt bra måste jag säga! :)
Helgen gick också till att göra de sista i lägenheten.

Igår måndag så kom dom o besiktade lägenheten och vi tömde förråden på de sista skrotet. Lägenheten gick igenom utan anmärkning! CHECK!

Och skrotet är på Må.

Firade med middag nere i Övik med stenugnsbakad pizza :D *Smaskens*

Sen vart de Må och Willys. Hittade nästan alla ingredienser till ett bak jag funderar på att testa på, meeen de fattas två och dom hade de inte här i Husum på ICA heller. Får bli en stök resa ner till Övik för att se om de finns på stora ICA eller Coop.. Annars blir jag sur o grinig ;)

Annars så har jag också blivit frågad om jag vill bli medryttare på ett femårigt Islandssto. Känns skoj, måste nog hälsa på iaf och känna efter hur de känns då. Har som inte ridit på ett år eftersom de är ett år sen som älskling insjuknade rejält.. Saknaden är fortfarande enorm och funderingarna på hur de kommer att kännas att träffa nya hästar och kanske börja rida är skrämmande.. Kommer jag att våga mig upp igen?
Kommer jag att bryta ihop uppe på hästryggen?

Annars så har jag klippt o klistrat, älskar dessa recept, allt ser gott ut o jag klipper o klipper. Försöker dessutom testa på dom olika :D Därav irritationen över brödingredienserna som inte verkar finnas...
De ser supergott ut och heter väl dessutom Superbröd, tok nyttigt med alla fröer och grejer.

Har nu en tjockpannkaka med bacon i i ugnen, väntar på att Micke snart ska komma hem o göra mig sällskap.

Eldar o stökar som vanligt här i huset annars, leker med lite spel på datorn och tar någon promenad då och då.
Dock ingen idag, huvudvärken har varit hemsk, testade med att vara ute o ta in ved för jag tänkte att de va friskluft som behövdes men icke... Fick bli alvedon o en massa vatten. Sen en kopp the på de..
Inget som hjälper, kanske är mer sömn som behövs?

Jaja, nu fick du ditt inlägg Simon så nu hoppas jag att du är nöjd, dock vart de inget om Husum, vet inte om de finns ngt inressant att säga om denna ort ens så ;)

På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0