Strandmys

Japp igår åkte vi ut till ett ställe jag inte minns namnet på ;) Micke och Rikard skulle dyka så jag och Dalton packade korgen och följde med :)
Och titta vad vi såg i sjön :O
Men de va ju bara Micke :)
Och Rikard :)
Dalton tyckte kossorna va mest spännande och vattnet var för kallt för honom, men han gick enda ner till magen självmant. ;)
Grabbarna var nog inte helt nöjd över dyket då de va dålig sikt.
Sen så åkte vi och handlande och jag hann precis köpa en liter jordgubbar av brudarna innan de gick hem för dagen! :D Lycka alltså ;)
Idag har jag än en gång pratat med Försäkringskassan som inte tänker ge mig nå pengar för sista tvä veckorna av sjukskrivningen, eftersom de idioterna inte tar hänsyn till att man faan inte ens tar sig till ett arbete. Och att man skulle ha sökt över hela Sverige då jag inte kunde återgå till mitt vanliga! Jävla arslen, far dom åt helvete och en bit till!
Måtte jag aldrig någonsin behöva ha kontakt med miffona igen!
Nu när jag har fått skrivit av mig lite aggressioner kanske de är dags att göra ngt här hemma mellan nysningarna.. De brukar bli bra när de har regnat men jag nyser ändå... :(
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0