Arbetshelg o omflyttning av...

... krukor. Ska se om våra blommor mår bättre av de ;)

Annars så har helgen gått fort, har mest bara jobbat o vilat sen när jag har varit hemma för att bli av med denna förkylning eller vad faan de nu är... Hörseln är toppen bra när jag kliver upp på morgonen men efter att man har ätit frukost trycker de igen direkt o jag blir "döv"... Börjar bli ganska så drygt nu.. De onda i halsen är okej, för det mesta.. De sjuka är att de inte går att få bort med alvedon, annars brukar de ju hjälpa men icke...

jaja, egentligen hade jag tänkt blogga om att jag är less på alla fjortisar på facebook, fanns de inte en 18års gräns när de kom? Har för mig de iaf, kanske jag som har drömt är ju snart fem år sen en annan va arton.
Jag tycker iaf att de vore skönt med en sån, förlåt men de är vad ja tycker. Har mer eller mindre blockerat eller tagit bort alla såna vänförfrågningar eftersom jag inte orkar bry mig i deras "Gilla så..." osv.
Deras upplägg av bilder där brudarna visar sina långa hår eller sin "otroliga byst" o grabbarna är inte ett dugg bättre som ska visa upp vem som har "finast" mage typ. De är ju sjukt, är de konstigt att barn mår dåligt i skolan idag? Jag tycker att en 18års gräns borde sättas in iaf.

Nu när moralkärringen har fått gnälla lite så mår hon lite bättre, ska ta in ved innan de är dags att åka på jobbet o va lika döv som mina vårdtagare ;)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Håller helt o hållet med!

2012-03-05 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0