Åter en helg har passerat..

Och den innehöll en hel del även fast jag inte klarar av allt för mkt.

Fredagen kan jag ju börja med tog vi o åkte på Willys o handla... Tog mig till grönsaksavdelningen innan jag kände att jag inte orkade mer... Men hoppade runt hela butiken och klarade mig ut till bilen.. Väl hemma vart de till att vila. Helt sjukt hur kroppen inte orkar...
Sen vart de mys framför tvn och en välbehövlig dusch även fast de är en pina att ta sig upp, ner och sen stå still i duschen.

Lördagen kom Richard, grabbarna bakade under min uppsikt, vart jaa allt annat än bra, muffinsarna sjönk ihop till inget, frostingen vart inge bra alls och munkarna tände eld haha. Men ingen skada skedd iaf, alla är hela :)
Sen så vart de tacomiddag :)

Söndag igår då tog vi o åkte på Naturkompaniet, hittade ett linne och en underbar klänning på rea.. Dock inget som passar eftersom såna där kläder tydligen inte är gjorda för stor bystade.. Micke hittade kläder som tur va iaf.
Sen vart de en turistsväng med bilen, åkte gamla vägen o fick se en massa små byar, kogården :D avverkningar, fiiiina hus, havet jaa allt :D
Väl hemma vart de tidig middag, dataspelsnördande, en dusch o baguettätning framför Det okända :)

Idag måndag har jag varit till herr sjukgymnast, Björn heter han en väldigt trevlig karl, pluggat på om mig o min skada och helt underbar att prata med, har aldrig haft en så lättsam konversation på ett besök på HC/VC.
Jag har fått ett jätte bra knästöd av honom som jag får låna tills ja komemr dit nästa gång (håll tummarna för att de inte är svindyrt att köpa lös sen).
De känns iaf bra att gå hos honom, har fått en övning som jag kan göra flera gånger per dag om jag så vill. Men jag får inte gå omkring utan kryckor, vilket han var vääääldigt bestämd över.
Sen vart de affärn, där jag träffade fem stycken av mina goa arbetskamrater :D De är då man inser hur mkt man saknar att jobba.. Men snart så är man där också :)
Har sen druckit kaffe o ätit kakor med svärfar :) Surrat bort iaf en timme ;)

Tog o drog igång o gjorde degen till snökakorna också, de tog tid, jag hade mina stolar att sitta på som tur va.. Helt sjukt att man inte orkar stå och stöka. Fick iaf klart allt, plockade undan de mesta, torkade bort de mesta o sen vart de sängläge med en bra bok o första träningsomgången för knät.

Spelar lite spel nu, läser lite bloggar o inväntar att Micke ska komma hem då de ska bakas lite mer. Han får nog baka o jag sitter nog på min barstol o bestämmer allt ;)

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Liv Prestberg

Hejsan!



Var sååååå längesedan vi hördes av!

Jag ville höra så allt är bra med dig! Och självklart vill jag ju veta hur det är med älsklingen! Har du honom kvar!? Om inte vet du vart han är!? Saknar Napping så ofantligt mycket!



Kram Liv

2012-04-25 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0