Long time no seen...

Jaa tiden går för fort helt enkelt, en hel vecka sen senaste blogginlägget och vad har hänt egentligen?

Inte mkt faktiskt, jobbat en hel del, varit och simmat på Paradisbadet, börjat promenera på riktigt och bakat bröd därimellan.

Så lite brödbilder då kanske? Måste ju fylla ut inlägget med ngt roligt ;)



Långpannebröd :) Lättast brödet jag vet att baka :)



Ett lantbröd som jag testade att lägga i lite andra kryddor för att se om de blir mer smak :D Har dock inte testat dom än så de blir fortfarande spännande att se o smaka ;)



Frallor som Micke tyckte vi skulle ha lite ost på också :) Smakar smaskens tycker vi båda :)

Annars så blåser de här, solen skiner men man blåser fasiken bort snart..

Jobbet går bra antar jag, ingen säger ngt annat och jag har varit duktig o lämnat in mitt delegeringsprov som jag vart godkänd på för den delen ;) Så nu ni sticks ja och ger mediciner för fullt igen, känns så jävla skönt :)
Trodde den skulle börja gälla från 1 april som alla andas förnyade men icke, började efter lunch igår redan, hade lämnat in provet innan jag själv gick på rast, snabba puckar! Men lite så de ska va ändå :)


Idag blir de att åka till Erica för lite massage o sen blir de nog hästmyyyyys! :D

Och ikväll blir de Paradisbadet med grabbarna, tror jag ska packa min rygga nu så de är klart tills vi ska åka :)

På återläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0