Nervös....

Ja nu är de dags att bli lite nervös... Idag ska jag till farbror doktorn på Sjukhuset, vilket känns skrämmande faktiskt...
Tänk om han tycker att jaa men imorgon kan du börja jobba igen :O De vore riktigt skrämmande med tanke på att jag själv behöver hjälp med saker fortfarande...
Dock kommer han nog inte tycka de iomed att jag kanske måste gå utan kryckor haha. De är allt annat än snyggt när jag försöker ta mig fram..

Jaja, nog om sånt där, jag vet ju om ngr timmar vad han tycker, ska iaf bli spännande att få göra en arbetsbelastning på knät :)

Tänkte lägga upp en bild som ja hittar som gör att jag längtar efter sommar :D



Övsjö stranden, Jämtlands finaste strand!

Nej gör ngt annat kanske än att sitta här o va nervös?

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vilken fin bild! Mycket vackert med det rosa.

Vad sa farbror doktorn nu då?

Ha de!

2012-03-27 @ 12:56:24
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Monika

Lycka till idag och håll oss uppdaterade hur det går

kram Monika

2012-03-27 @ 13:09:02
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Postat av: Becca

Övsjö<3

2012-03-27 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0