Regn....

Jag som skulle ut o studsa och försöka fåtill så vattnet rinner från gården idag, regnet gjorde att jag vände på bron och kröp upp i datastolen istället..

Jag vill också tacka alla som finns där för mig, ni har ingen aning om hur skönt de är.

Men till igår då, doktorn sa att mitt knä läker fint :) Jag klarade av belastningstesten galant, förutom svårigheten att slappna av och låta farbror doktor göra som han vill med ben o knä :O De är otäckt, varför lita på den killen som körde in en spruta i benet på mig fleeeeeera gånger för bara två veckor sen? :P

Men de vart en vecka till med sjukskrivning då jag ska få ett träningsprogram idag av sjukgymnasten ska försöka komma in i det först och röra på mig så mkt som möjligt för att kunna återgå till jobbet så fort som möjligt :) Jag ser nog otroligt rolig ut när jag försöker studsa omkring utan kryckor... Inte lyckat än men snart hoppas jag kunna gå normalt :D Jag jobbar iaf på de =)

Sen får även sjukgymnasten bestämma vidare om jag borde vara sjukskriven på en viss procent från början eller om jag bara ska se till att jag inte tok jobbar så jag belastar knät för mkt från början vilket kan vara dumt om ledbanden inte har reparerat sig samtidigt som de kan gå hur bra som helst också.
De finns ingen garanti för nått av de tydligen vilket skrämmer mig, tänk om de skulle hända igen :O

Jag köpte iaf en flaska vin igår för att fira i helgen att knät går åt rätt håll :)




Ibland blir jag bara toook sugen på hembakat tunnbröd så jag hittade igen den här bilden då ja känner mig lite frusen också, den är tagen för två år sen.
Jag hade lyckats bli ledig en hel lördag i december och hela familjen var samlad så vi bakade tunnbröd och segkakor tillsammans. <3

De va allt för nu, jag berättar väl mer imorgon om vad farbror sjukgymnast säger, han är btw världens bästa :D
Nu ska jag våga mig på att ta trappen upp och se om jag klarar av att duscha själv :O Hade inte ork igår kväll så de får bli idag, önska mig lycka till!

På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Becca

Mysigt baka tunnbröd! Borde vi göra tillsammans nångång :)

2012-03-28 @ 21:38:09
Postat av: Mona

Hej på dig! Svar till din kommentar: Det kostar att titta på Desperate housewifes på femman. Gör det inte det för dig?

2012-03-29 @ 09:37:17
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0