Helgens loppisfynd!

I lördags drog vi ner till Övik, var o shoppade lite på ÖoB, tittade efter ramar men icke... Inga som jag ville ha..
Sen Rusta, där köptes de dom där toook söta lamp svamparna :) Och en superduper bra väska som man plockar ihop själv och förvarar julkulor i! Ett riktigt bra köp må jag säga, jag satte ihop den idag och la i allt :D Perfa! Glad man blir :D
 
Sen vart de pingstis stora loppis :) Där vart de en del fynd och sen ner till hamnen och på loppisen där, tjugo kronor va de dyraste varorna skulle kosta, där vart de också fynd :)
 
 
Ja som ni ser vart de från första stället: En röd matta, en vas i perfekt storlek som jag inte hade förut :) o en ljushållare med hjärtan på (vilket inte syns här) och bäst BÄST av allt är dom fyra halv runda ramarna där borta! Fyy faan va lycklig jag vart :D Precis såna som jag ville ha, precis fyra som jag dessutom ville ha! Ibland har man ju bara tur!
Det andra stället fyndade vi en väggklocka, nu har vi en klocka i köket gott folk ;) Snart ett år sen vi flyttade hit men allt tar sin lilla tid ;) En riktigt våg, ingen digital minivåg som man ska ha nu för tiden utan en riktig! En massa handtag, kan alltid vara bra ;) och en GrönaAnna såshällare antar jag att de är, den är inte vacker för fem öre egentligen, den är stygg inuti och ihop limmad i örat men vad gör de? Den är ju underbar och den ville bara följa med hem ;) Joo även tomten där längst bak som flörtar med er kom därifrån, han va bara för söt och vem kan lämna en stackars tomte för fem-femton kronor kvar där och frysa? Nejjnejj han ska få stå och skina hos oss i jul! :D 
 
De va allt för denna gång!
 
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0