Tiden räcker aldrig till ;)

 Inte för att hinna med datorn o blogga iaf ;)

Så sen sist har de hänt lite.

 I söndags jobbade jag sju till fem. Sen åkte man hem o åt o stökade på och sen åkte jag, Lillan o Micka ut med båten, fiskade lite, fick ngr stora baddare :) Synd att kameran inte va med för de va otroligt fint ute :) Men nästa gång kanske ;) Är ju rädd om den också :P

 Igår måndag, va en rätt lugn dag, hade tok ont i skallen eftersom man hade sovit lite för hårt under natten.. Skönt att få sova riktigt ngn gång.. Menmen. Tog de rätt lugn, tog en kortare promenad, tittade på tv o bara slöade. Va hem till farmor o farfar o åt lite middag innan jag drog ner till Kälarne där jag o Lillan handlade lite innan vi lånade två filmer på Bilisten som vi sen kollade in, båda va bra :) Dock vet jag inte vad dom hette haha. Snacka om bra minne ;)

 Har idag jobbat lite, sju till tolv vart de. Så nu är man lite ledig en stund. Ska tillbaka till fyra och jobbar sen fram till halv tio.

Nej de va nog allt för stunden.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0