Hoppsan.

De va nu ett tag sen man bloggade igen, tiden räcker som aldrig till och egentligen är jag nu för trött för att orka blogga men skit i de.

Sen sist jag bloggade har min mobil lagt av! Fick lite panik där men fick låna en av Börje :) (som jag inte har hunnit med o lämna tillbaka än..) De va i fredags de, åkte in till stan med Linda, tack och lov skulle hon in. Så då hängde man ju på, vi träffade Annika och kollade in en massa barnkläder *myyys* fick även känna på en barnmage, de är ju mysigast i världen. En tjej som gick bilskolelärar utbildning va på våran skola och hade praktik och de va henne jag träffa :) Vart inget inhandlat på stan för min del, hittade bara stygga kläder denna dag haha. Men kläder till Adam hittade vi iaf :) Vi fikade även på Thörners, gottgott med god macka, latte och toook söt efterrätt. Ryser bara jag tänker på den haha.
Sen så åkte vi hem till Annika och hälsade på, Adam va rätt så blyg från början men på slutet ville han nog följa med oss hem ;) Sötnos där :)
På kvällen kom Marie och Stefan förbi och hälsade på, dom spelade kort med mamsen och papsen medans jag satt och la in låtar på nya mobilen och försökte få med mig alla nummer haha. Jaa den historian tänker jag inte ens berätta om ;)

I lördags så plockade vi upp potatis på förmiddan, sen åkte jag iväg och jobbade på eftermiddan såå skönt att få jobba igen :) Kul att träffa alla igen :)
Sen när man hade slutat va man till grannarna, käkade sen middag ;) och drack en massa gott :) Tack och bock för god mat och trevlig kväll :)

Idag söndag va jag, Marie och Linda ut och plockade nio kilo med svamp som vi har krängt iväg, fick sen ännu en som va intresserad och ville ha två. Dock hittade jag o Marie ett alldeles för bra ställe... Svamp överallt så vi kom tillbaka med sex kilo ;) Även dom har iväg krängda :) Feels good. Har sen varit ganska trött och frusen, kan de va för blåsvädret eller? ;)

Nej dags att sova kanske?

De är kanske meningen att två människor ska gå två olika vägar. Men varför slutar då filmen med att dom blir tillsammans då?

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0