Jag lever!

Men bloggandet har varit stillastående då de ska finnas tid och internet ska fungera samtidigt ;)
Sen vi kom hem från Åre har tiden fortsatt ticka framåt, de har plockats bär, de har syltats och geleats, plockat en del svamp och så klart jobbat en hel del där emellan.
Dalton har varit med överallt dessutom :)
De vart Smedsbydagen :)
Det börjades med korv o bröd innan allt började!
Med diverse lekar :O
De var olika hur de utfördes, grejen var att vara kvar på stocken med allas fötter och byta plats med varandra, fram och åter! :O Den va dessutom hal.
Ännu en svår lek :O
De vart kaffedrickning där emellan :D
Jaa toapapper kan man ha till allt :O
En del försökte rädda godset ur nästa lek, förstår inte varför ;)
Jaa ni förstår antagligen vad som händer med allt porslin till slut :O
Sen vart de middag :) Grillat! Mums!
Och självklart efterrätt! Hittade ett nytt recept som vi bara va tvungen till att testa :D
De uppskattades tror jaa :O
Sen vart de lite säckhoppning, de slutade sisådär för de flesta men roligt va de :)
De va även bastubad och mys framför brasan under kvällen!
En helt klart lyckad dag med mkt sol, jag brände panna och näsa.. :P
Som nu flagnar sådär jätte snyggt...
I övrigt har jag varit på massage, mina underbara föräldrar har varit hit en dag o livet har gått lika fort den här veckan som förra...
Vi drar oss mot hösten, jag har endast en vecka kvar av mitt sommar schema sen får vi se vad de blir ;)
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo men precis, kände att jag och yran hör ihop litegrann, haha ;)

Ser ut som att du haft det kul, många fina bilder!



Jag har vik tills den 10nde, sen får jag äntligen lite lov. Ska bli skönt att ta det lite lugnt en stund innan skolan drar igång.

Kram!

2012-08-06 @ 19:49:04
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0