Tillbaka till verkligheten

Eller nått sånt, kommer inte på ngn vettig rubrik faktiskt.
Ni minns kanske att jag skrev om att ja inte fick nå jobb så jag ringde och frågade om de inte fanns ngt och sen ramlade det in, så en natt är avklarad och ikväll ska jag göra en kväll :) i helgen blir det dagpass, undra hur de kommer att gå? :O Jag har inte jobbat dag sen i april!
Jaja de ordnar sig nog.
Annars så har vi varit o köpt virke till hundkojan, så snart är det dags att börja bygga.
Jag känner panik över allt som borde göras, vill ju även hinna med alla bär :O
Så jag har varit ute nu från morgonen och plockat av våra hallonsnår som växer runt gården, ska ta mig på nedersidan mot älven sen och spana in om de finns nå snår där med.
För imorgon måste jag nog plocka av krusbärsbusken och göra lite krusbärsdricka :)
Ut o påt igen!
På återläsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0