Höst

jaa nu är de verkligen höst, lövena är gula, faller ner, man plockar av de sista från bärbuskarna, helt sjukt, vart tog sommaren egentligen vägen?
 
Jaa som vanligt är de hipp som happ med jobb.. den här veckan ingenting förrens i helgen, sjukt enerverande och risken är stor att jag snart åker hem o jobbar! Suck! Kan ju inte sitta hemma hela tiden och vänta på att de ska ringa heller... Jag blir tokig..
 
Men jag har iaf försökt mig på att göra nå vettigt.
 
Ridning i måndags självklart, träningsvärken efter de satt i tills igår men de va nice :) Bra träningsvärk dessutom! :D
 
Tisdagen tog jag en prommis med en arbetskompis :) Sen på kvällen var vi iväg på hundkurs med Dalton, spännande och roligt att träffa andra hundar, hussar och mattar.
 
Onsdag igår var jag först iväg på astmakontroll på Vc, hade mktbättre värden än jag väntat mig :O jag har ju fuskat lite med medicinerna då jag lätt glömmer dom.. varför vet jag egentligen inte, får in en rutin som sedan försvinner.. jaja, men de va fina resultat iaf, de enda jag behövde tänka på var att gå ner i vikt, no shit Sherlock! Den va ny, ja ny för att va ifrån henne iofs. 

Sen plockades det lite svamp, åkte runt lite, tittade på bonde söker fru! Favvisprogrammet mitt :D 
 
Idag har jag plockat krusbär, svartvinbär, liiite blåbär och ngr gulakantareller :) De ska saftas, säljas iväg lite och Micke surrade i att baka blåbärsmuffins :) Muuuums :P och kantarellerna får han också...
 
Tänkte bjuda på två bilder, ena är från igår morse, Dalton hade ingen lust att kliva ur sängen ;)
Och andra från idag i skogen.
 
 
 
Nej dags att byta strumpor, snoppa krusbär, ringa runt och koka saft :)
 
På återläsning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin lilla vovven är i solen! :)

Dollarstore är ju toppen, billigt och bra! haha..

Kram!

2012-09-13 @ 20:04:36
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, ja det brukar vara problemet med Pentti också, aldrig kan han sitta still :)

Yes, bilen gick igenom! ;)

I helgen ska vi svetsa rost på bilen och sen vet jag inte :D ta det lite lugnt för en gångs skull kanske, haha.
Vad ska du själv göra i helgen? :)

Kram!

2012-09-14 @ 14:40:03
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Sara

Aha, ja då har du ju hunnit med en del i helgen! Kul :) Jobbar du mycket?


Kram!

2012-09-18 @ 07:56:18
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0