Today

 Dagen började med att man skulle försöka ta sig ur sängen.. De var ju ett jobbigt projekt i sig de.. Men sen stack man iväg på skolan med Carolina :) va trevligt de är att ha ngn att prata med under tio minuter på morgonen innan allt börjar.
 Samhälle var då först på schemat, sen skulle vi ha haft religion men Tomas skulle till doktorn så de vart ingen så då vart de hål på en timme. Men den timmen gick rätt fort ändå. Sen vart de svenska, har nu kommit ikapp resten av gänget. Grettgrett. Fick sedan lunch o eftersom vi hade hål sen gick jag o Carolina hem till mig o hämtade lite grejer.
 Sen vart de den stora farliga staden :P Första anhalten var Subway =) oo världens godaste mackor eller vad? :) muuuuums :D efter de vart de lite shopping på stan. o så gick vi hem igen :) vi är riktiga hurtbullar :P otroligt duktiga om jag får säga mitt :D
 Möttes då också upp av Becca, så hon följde med mig hem o fikade bullar o bananer :) myyys.
Och jaa nu är man ensam igen. Ska väl försöka mig på ngn middag, packa, ta mig ett bad, dammtorka kanske, titta på tv o sova :D de blir en helkväll de.

Why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0