Dan efter löning ;)

Juppjupp. har tagit de lite lugnt idag, sov ut, skjutsade mamma på jobbet. åkte på hammarn o handlade o betalade en räkning. lagade mat. stökade på hemma. ringt o kollat om jobb. ska ringa igen på fredag.. sen har man vart te farmor o farfar.  o sen kom kuisn hit :) nicenice :)

imorgon blir de till att prata med kent, kan ju kanske hoppa in o jobba i två veckor tänkte jag. åka på hammarn o handla igen, gå på arbetsförmedlingen, baka o laga mat ;) ellen kommer nog också förbi :) blir trevligt med ngt sällskap :) joo jag ska nog iväg o test skjuta gevärena mina ;) eller odm blir automatiskt mina om jag vill ha dom :P förtur här va :) har ju en hel systemkasse med övningammunition så jag kan ju verkligen testa dom :) kommer att bli skojj :)

Jag önskade att du fattade ngt.. att du fanns där vid min sida, precis som du lovade.. men inte är..

Nääe sängen nästa kanske? så man orkar upp imrgon ;) Kraaaam hejj


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tro det! ;)

2008-08-26 @ 22:51:52
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Kusin Erika

Hej kusin vitamin och numera även koftägare :)



Ser att du har en länk till min blogg som inte finns längre, så du kan ju ta bort om du vill...



Ses på tisdag och du ramlar inte i någon buske nu ;)

2008-08-31 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0