Piiip

"Jag älskar doften av bananer på morgonen" citat från filmen Horton :)

Jag är nu hemma i Västanede, känns bättre att sitta hemma o va sjuk än o ligga i lägenheten helt ensam.. Ensamhet är inte riktigt min grej, eller joo när jag vill va ensam men inte annars. Jag tycker om liv o ljud runt omkring mig. För det mesta iaf. Just nu är de rätt skönt.

Vovven vart då tokglad att man kom hem idag iaf, han är så söt när han är så lycklig, han var "bara" tvungen att bita mig lite i handen för att kolla att jag var verklig ungefär. De är rätt spännande att djur kan bli så kärvänliga och att man fäster sig så mkt vid dom.

Jag älskar djur men har det lilla problemet att jag inte tål dom.. :( därför är jag inne på att skaffa mig en Basjkir :) en "allergivänlig" häst :) meeeeen, de ska ju som vanligt alltid finnas ett men.. Dom kostar ju skjortan.. menmen.  De blir ett senare projekt, jag kan ju sitta o sukta för tillfället iaf.

Vad mer för spännande ska jag berätta? Kanske att min mobil aldrig sluta pipa.. De är kul med sms men efter tjugo stycken från en och samma kan man ju bli lite less.. plus att jag egentligen inte vill ha ngn kontakt med killen.. han ger sig väl snart, hoppas jag iaf.


Dags att leta jobb kanske? Mmm.. tiden går alldeles för fort.. Ska man söka sig ett jobb "bara" över sommaren eller ska man söka så att man har "arbetsprövning" först och att man kanske får fast anställning sen? Hur ska man göra? Vart vill jag jobba? Vad vill jag jobba som? Vill jag köra lastbil? jaa, de vill jag samtidigt som de känns som att jag inte vill.. =/ Skit jobbig sits man är iaf.. Sen måste man ju fundera på vart man vill ta vägen, vill jag bo kvar här, eller vill jag flytta härifrån? vart ska jag då flytta? Allt känns bara så drygt.. Allt det här har ju alltid legat i framtiden men nu har vi kommit ikapp framtiden och nu är det dags att bestämma sig.. Menmen. En vacker dag har jag nog svaret på mina frågor. Tror jag, hoppas jaa. Äh de märks.


Nej nu har jag skrivit ett par rader iaf.


Kram hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0