Öm i rumpen...

...har som varit ute o ridit barbacka med syster på Tösa. i fyra-fem timmar, ni kan ju tänka er hur min stackars rumpa mår nu.. ajjj.. o mina lår.. jag kommer inte att ta mig upp ur sängen imorgon haha.
men vad gör de? de är ju ändå söndag då :P
får se om vi kanske drar ut en sväng imorgon igen. beror ju på hur rumpan mår imorrn haha.
fick ju finaste kommentaren när vi travade, höll som på att tok garva så jag flög nästan av haha.
"Dina tuttar hoppar mot min rygg så de känns som att man är i en vattensäng" tack för den systeryster.

Vad var de mer för tok hon sa? jaa de var ju bara en massa tok vi sa under dom där timmarna.
Stackars Tösa som är så pass otränad o va tvungen att va ute i flera timmar haha. hon kommer nog att somna ovaggandes till sömns inatt haha.

Kom sen hem o då tog man sig en behövlig dusch o sen vart de grillat :) muuuums :)

Ja just jaa, har ju även fått på sommargaloscherna på bilen :) bjaabjaa.

vad mer har hänt idag då?

öh joo, jag fyllde på mobilen så nu skickar man gratis igen. mkt spännande att veta va? :P

jaa just jaa, jag har börjat titta på min nya johnny depp film, köpte den mest för att de var en deppfilm, vaddå tycker depp är bra? nääe jag? nejnej. men den är iaf inte så där tokigt bra.. rätt värdelös faktiskt.. menmen. alla kan ju inte lyckas med alla filmer, eller hur?

Är faktiskt på ett strålande humör idag, måste va för att man har varit ute i skogen hela dan, älskar verkligen att va ute o stöka på. eller stöka o stöka, satt på en hästrygg o tittade på utsikten ;)
synd att de är så blött än.. menmen. de torkar snart upp :)

Tänkte som ladda upp en bild på Tösa men de fick faan inte, men den får väl komma med en annan gång istället.

Ska hälsa på kusinerna som har kommit förbi nu. Hejkipejki


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0