Utmanad :)

Vart som utmanad av kusin så här kommer det :P

Tre namn du går under:

1. Bettan
2. Elisabeth
3. Lisa <-- Min mattant kallar mig de haha.

Tre saker som skrämmer dig:

1. Att få lotten att vara ensam resten av mitt liv..
2. Cancer.

3. Saker som jag aldrig har testat på och blir påtvingad att göra.


Tre saker du har på dig:

1. Nässmycke (kallar man det så?)

2. Mjukisbyxor :)

3. Randiga strumpor 

Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Walking in Memphis - Cher
2. Breakfast at Tiffanys - Ingen aning..

3. Somebody - Nickelback


Tre sanningar om dig:

1. Rädd

2. Glad

3. Är coca-cola beroende :P


Tre av dina intressen:

1. Vännerna
2. Maskinerna antar jag.

3. Naturen

Tre saker du verkligen vill ha:

1. Han..

2. En direktbiljett till Canada o pojkarna..

3. Ett liv som har en verklig mening. 

Jaaag utmanar... alla som vill bli utmanade :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0