MmmmMandariner.

Jupp, mkt gott ;) Sitter o äter de nu, sneglar på CSI o dricker Pepsi, inte nyttigt men vaa faaan man lever bara en gång. ;)
 Så min dag idag då, vaknade imorse, tittade ut o såg snön som föll ner, massor av vita underbara flingor :) *ääälskar snö* De är så mysigt, allt blir som tystare, mjukare o trevligare. som igår i skogen när vi va o red, hur mysigt som helst :)
 Sen så stökade jag o far på här hemma, drog ner på byn o handlade. Stack till farmor o farfar, fikade, tog fram julgardinerna vi ska sätta upp imorgon.
 Hämtade potatis, lagade mat, åt mat. Och stack på Kask, sen har jag även hunnit med en simtur :) skööööönt :)

Så de va väl min dag idag. Har väl inte hänt så där tokigt mkt spännande egentligen men ändå.

Jag är stolt över dig vännen, nästa gång då jääävlar tar du dom :)

 Så imorgon ska jga till farmor o farfar, putsa fönster o hjälpa farmor o sätta upp gardiner och ta in ved åt farfar. Bettan är ett duktigt barnbarn eller nått. Jag gör de mest bara för att jag har svårt att säga nej när dom ber mig..

Jag känner mig så dum..

Nääe spela lite Tetris kanske? Maries fel att jag tycker om de jäääävla spelet :P

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vi två borde starta en kurs för hemmafruar! :P hahaha

2008-11-26 @ 13:44:12
URL: http://helened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0