SnöööÖ!

Så då satt man här då, uppdaterar lite, har haft lite fullt upp så då blir bloggen lite efter. Men nu har jag tid över :)

Onsdan va de då. Hmm. vad gjorde jag då? Inte allt för mkt, tog en morgonpromme som vanligt, tittade på film o gjorde middag, hemma fru som man är ;) Men de vart en god middag, kycklingwook ;)
 Sen kom även Ellen :) Vi tog de lite lugnt tills kusin skickade sms, då va de dags att ta sig till Kask o träna, jobbigt ;)
På hemvägen va de rätt halt, jag satt o surrade med Ellen när jag tog korsningen nere vid Hörnan o bilen går på ställ, helt lugnt kommer de ur mig "Du de är halt ute" o sen ställ åt andra hållet "jaa fortfarande halt" haha, här ska man inte få panik i onödan ;)
Efter de vart de sista halvtimmen på bonde söker fru o sen Greys Anatomy :) Jag älskar mina serier o nästa vecka börjar ju även Dirty Sexy Money ;) Nice, älskar serier :)
 Efter de vart de väl sängen, joo vi spelade tp på min mobil i typ en timme eller nått också haha.

Torsdan då. Vaknade upp mitt i natten.. Hade så jäääääävla satans ont i mina stackars armar, handleder o händer.. Satans träning.. Funderade stort på att gå o dö, så satans ont gjorde de... Smetade in med muskelliniment, de hjälpte inte direkt, vart näsan värre.. Men lyckades somna om till tio i nio, vaknade då upp, Ellen va då också vaken :) Sen ringde telefonen nere så då va ju pappsen vaken så då kunde vi ta oss upp också. Vi käkade frukost, thé o mackor :) mm mums. Sen va vi o handla o stökade på, glömde pepparn på affärn.. haha, vi är inte alls glömska, så de vart ner på affärn igen sen, fast då skulle vi köpa hamburgerbröd o sen en än gång för då kom vi på att vi hade glömt pepparn. Men mellan allt de där så hann vi även med att räkna matte, fika, äta lunch och köpa en backventil till min älskling:) ooo filidutter :) Äntligen vi har saknat dom såååå satans mkt :) o nu finns dom igen :) *Vi är glada* Så de vart hamburgare till middag idag, kanske inte världens nyttigaste mat men ändå ;) Gott va de :) Har btw vilodag idag, skööönt. 
 Åkte sen till Håsjö, kusin E fyller år :) *Grattis* Vart en massa godtårta där ^^ Sen vart de även akupunktur, nice, Ellen testade också. Drack Rosé vin o vart stuckna haha. Sen visade även moster hur man ska stretcha för att få så lite träningsvärk som möjligt, hon tryckte även på en massa otäcka punkter där de gjorde skit ont..Jäkla moster ;) 
 Sen hem, jag o Ellen fortsatte att dricka vin haha. Sen sängen. Gick lättare att somna inatt, hade inte lika ont.

Fredagen är vi då framme vid o de är ju idag de. Vaknade inte när Ellen stack imorse.. Snacka om att sova hårt haha. Har tagit en promme, gjorde som moster sa o svängde mkt på armarna o en del av värken släppte faktiskt. :)
 Sen frulle, satte mig här en stund. Städade, fick hjälp av pappsen när han kom hem, så han skurade. slapp ju ett moment iaf ;)
 Funderar nu stort på att ta en snabbdusch, känner mig inte allt för frääääsch. Ska väl till Hammarn sen. Handla. Ösd imorgon. Skojj. Det snöar btw:D

Snö ute på gården :)
Vad händer de för skojj i helgen då?
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja är det inte ljuvligt att det äntligen kommer lite snö!!

2008-11-14 @ 17:01:26
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Mia

Åå tack vad du är gullig :D

När tänker du komma in till stan och festa med herr Broman och mig då? :D

2008-11-14 @ 18:58:36
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0