Gult eller rött?

Jaoo vad har hänt sen sist?

 Joo i torsdags så va vi ju iväg på Kaffe stugan i Hammarn o åt pizza o kebab, myyyys :) va gott dessutom. ;P
Sen drog vi hem till Fia igen, spelade lite mer Wii :) även lite fika, jäävla pajj jävel :P fast jag fick sockerkaka med vaniljsås :) *smaskens* Sen hem o sov. Älskar verkligen att sova, eller ligga i sängen o mysa ner sig i kuddarna o täcket :) mmm. härligt.

 Sen idag då, fredag. Har vi då vaknat, duschat, ätit frulle, åkte till Fia, spelade lite mer Brawl, la in lite bilder på bdb:n från helgen. 
 Efter de vart de att åka på stoooor byn o handla in gravljus, o sen upp på grava o tända. 
Sen åkte Beccs hem.. :( trist. 

 Men sen vart de ridtur med alla hästarna, jaa Tina o syrran också så klart, lite svårt att rida alla själv :P haha. De va skönt att få komma ut i skogen o luften :) Sen vart de att rykta o mocka o stöka på. O Tösa vägrade att stå still när jag skulle ta svansen haha. Så där försökte hon smyga sig fram med mig dragandes i svansen haha. måste ha sett rätt roligt ut när jag står där o drar haha. men nu är de inga tovor i svansen iaf :) 
 Middag efter de, hoppade över fisken.. Åt jaa, kyckling vad de nu heter o ris med sötsur sås :) muuums. Sitter nu här, är egentligen sugen på choklad men funderar på att sätta mig framför tvn med en påse chips ;) Ngn som är på? 

 Halloween helg nu då. vadska man hitta på? orkar egentligen inte hitta på ngt om jag ska va ärlig.. Kankse dricka upp allt som finns här hemma kanske? haha. Mamma har ju köpt ngn ny rom, så de kan bli spännande, hoppas den är lika god som den andra mörkrommen vi brukar köpa :)


  O jag funderar fortfarande på vad jag ska skriva för rubrik.. hmm. äh.
Nej tvn nu kanske.

Kram hejj



 Så tillbaka igen. Har tittat lite på Idol o så, druckit rom o cola o snart en ny på ingång ;) hehe. fast den är inte lika god som den vi brukar köpa ;) hehe.

Är fortfarande fundersam.. vet faan inte hur jag ska göra.. släppa precis allt, låta allt va eller? Jag vill ju som att allt ska fungera som jag vill men de gör de inte..

Letar för tillfället lite bilder, ska göra ett kollage i paint, tyvärr. ska försöka skaffa mig ett bättre program men inte nu. en annan dag får de bli, känns inte som att jag har råd att köpa nya photoshop nu så... Jag kanske lägger upp bilden sen dessutom. Får se får se, jag kanske behåller denför mig själv :P Fia har iaf hittat en bild som jagskulle ha till den :P Nicenice, jag behöver inte jävlas själv hehe.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0