Första jaktdan.

O fem älgar han man sett :) Två kor, två kalvar o en fjolings oxe. Meeen inte sköt vi på ngn inte. menmen. Andreas tog iaf ihjäl en liten kalv :) så lite lyckad har ju jakten varit idag :)

Satt på pass imorse, gick sen med hund på annerhöfta. ingen lycka då inte. sur jävla myr, kärringsnår, blött som bara faaaan, ingen älg, djupa diken.. vad mer ska jag komma på som va dåligt?
hmm. äh jag vet inte. men gott vatten va de i bäckarna iaf :)

jaa vad mer för skojj ska man skriva in tro? har inge mer på hjärtat just nu egentligen. Eller joo en massa men inget jag orkar prata/skriva om.

Blir iaf en vecka som man har fullt upp nu.. För söka jobb nästa vecka.. Allt känns bara så tungt just nu..

Men nu är maten klar så ma råkes ;)

Och jag ska försöka att inte ramla i ngn buske ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0