NyttNyttNytt

Iaf ny färgat hår ;) va till Dokmyr idag till kusin o hon färgade o slingade håret mitt :) snyggt värre vart de :)
 o så bjöd dom på kaka :) *smaskens*

Här har de då inte uppdaterats på ett tag.. Eller jaa sen ngn timme innan begravningen. Jag har som inte mått så bra osv.. vilket ni säkert kan förstå. Men nu börjar livet se lite ljusare ut iaf. mår lite bättre iaf.

O vad var de för snack om att jorden skulle gå under idag? jaja, de gick ju inte som planerat :P  haha.

jag har iaf börjat tagit itu med mitt rum nu :) *stolt* meeen de vart tio gånger värre än de va förut.. men nu ska jag slänga en massa o så ska jag stoppa ut en massa som ska sparas. sen ska de blir rätt rent :) luftigare.

Hittade igen ett julkort från i julas från mormor.. hjärtat stannade.. tårarna rullade nerför mina kinder.. de gör så ont..

Tänk om livet ändå kunde va lite som jag hade velat haft det.. Allt som gick så bra o sen vart de som de alltid blir.. stopp på lyckan.. o allt går tvärtemot som jag vill ha det.. bara att bita ihop eller?

Flytta eller inte flytta? Fly eller inte fly? Komma bort eller stanna hemma? That´s the big question now..

Nääe slut skrivet av mig för idag.
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Mia

Men gå in och kolla på hennes blogg. Hon är helt jätte konstig! Uffa! Det där med jordens undergång, så himla onödigt att ens skriva en sån sak! Jorden skulle ju gå under i Millenium skifte också, haha!

2008-09-10 @ 23:21:11
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Mia

Nej men kors i taket. haha, det var väl inte en dag för sent!

2008-09-11 @ 17:12:37
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0